שיחות ועידה

שיחת ועידה רבעון 2 2015

שיחת ועידה רבעון 3 2015

שיחת ועידה רבעון 1 2016

שיחת ועידה רבעון 2 2016

שיחת ועידה רבעון 3 2016

________________________________________________________

שופרסל, אשר נוסדה בשנת 1958, הינה הרשת הקמעונאית הגדולה בישראל.

הרשת מפעילה 248 חנויות בפריסה ארצית, ומעסיקה כ-12,400 עובדים.

חנויות הרשת משתרעות על שטח כולל של 540,997 מ"ר והכנסותיה בשנת 2010 הסתכמו בכ-11.13 מיליארד ש"ח.

 

אסטרטגיה של מובילות
שופרסל מיישמת אסטרטגיה של מובילות, שנועדה לנצל באופן מרבי את עוצמותיה ויתרונותיה התחרותיים של שופרסל, וביניהם: עמדת הובלה בשוק, מערך לוגיסטי מפותח שמאפשר אספקה עצמאית של סחורות לחנויות החברה, פריסה ארצית רחבה הן במרכזי ערים והן מחוצה להן  ועוצמה פיננסית. שופרסל מפעילה ארבעה פורמטים קמעונאים שונים. החלוקה האסטרטגית לפורמטים השונים מאפשרת לשופרסל לספק לכל לקוח את העדפותיו הצרכניות ואת חווית הקנייה המתאימה לו, לבדל בצורה ברורה בין החנויות השונות שמופעלות על ידה ולמנף את יתרונות ועוצמות הרשת באופן שיוביל לרווחיות לאורך זמן.

 

שופרסל שלי
פורמט "שופרסל שלי" מונה 107 חנויות שכונתיות ומקפיד לתת מענה לצרכן בנושאי נוחות, זמינות, טריות, שירות ויחס אישי. חנויות הרשת ממוקמות בשכונות ובמרכזי הערים.

 

שופרסל דיל
פורמט "שופרסל דיל" מונה 74 חנויות מוזלות המציעות סל קניות נמוך במהלך כל תקופת השנה במתכונת Every Day Low Prices.

 

"יש"
פורמט "יש" מונה 54  חנויות Heavy Discount המיועדות ומותאמות לאוכלוסיות שונות הן מבחינת התאמת מגוון המוצרים לקהל היעד, והן מבחינת הקפדה על כשרות מהודרת וחווית קניה פשוטה.

 

שופרסל אקספרס
פורמט "שופרסל אקספרס" הושק באוגוסט 2008 ומונה 13 חנויות. החנויות ממוקמות בשכונות ובמרכזי ערים ומופעלות בעיקר על ידי זכיינים.

 

שופרסל Online (לשעבר שופרסל ישיר)
שופרסל מפעילה גם את מערכת "שופרסל Online" לשיווק מוצרים ישירות ללקוח. המערכת מאפשרת ללקוח לערוך את קניותיו דרך הטלפון, האינטרנט או הפקס. המוצרים מגיעים ישירות אל משרד או בית הלקוח באמצעות שליח. המערכת מספקת ללקוחות החברה המשתמשים בשירות חיסכון ניכר בזמן ונוחות רבה.

 

שופרסל - מותג פרטי
"שופרסל" הינו המותג הפרטי של רשת שופרסל. משאבים רבים מושקעים בהפקתו על מנת לספק ללקוחות מותג איכותי אשר עומד בכל דרישות התקן תוך בקרת איכות דקדקנית, טעם המותאם לצרכן הישראלי ומחיר תחרותי.
כיום הרשת מציעה כ-1,400 מוצרים בתחום המזון, הטואלטיקה והפארם.

 

שופרסל - מועדון לקוחות
מועדון הלקוחות של שופרסל הינו מועדון הלקוחות המוביל בישראל המונה כ- 1.4 מליון לקוחות. חברי המועדון נהנים מתלושי קניה, צבירת נקודות, הנחות, הטבות ומבצעים מיוחדים.

 

שופרסל - כרטיס אשראי
במסגרת התכנית האסטרטגית של החברה, בחודש  אוקטובר 2006 השיקה שופרסל יחד עם "לאומי קארד" ו"פז" את כרטיס אשראי שופרסל אשר מעמיד ללקוחותיו  מסגרת אשראי חוץ בנקאית, מבצעים והטבות. בחודש אוגוסט 2009 הושק כרטיס אשראי "יש" המיועד ללקוחות פורמט "יש" ומקנה הטבות דומות.

 

מרכז הפצה
שופרסל מפעילה 4 מרכזי הפצה בשטח כולל של כ-40,000 מ"ר, הכוללים את מרכז ההפצה המרכזי בראשון לציון המהווה את המתקן המתוחכם מסוגו בענף השיווק הקמעונאי בישראל, וכן מרכזי הפצה בכפר ויתקין, רמלה וקדימה.

 

פעילות בתחום הנדל"ן המניב
שופרסל פועלת גם בתחום הנדל"ן המניב, הן במישרין באמצעות השכרת נכסי נדל"ן שונים הכוללים מרכזים מסחריים ונכסים אחרים והן באמצעות החברות המוחזקות: שופרסל - ביילסול השקעות בע"מ (50%), מרכז הקריה (אשדוד 1995) בע"מ (50%) ולב המפרץ בע"מ (37%).

 
Adobe Reader

דוחות אחרונים . . .

שנתי 2015
מרץ 2016
יוני 2016
ספטמבר 2016

 
אסיפה כללית מיוחדת - 24.5.16
אסיפה כללית מיוחדת - 28.6.16
אסיפה כללית מיוחדת - 26.12.16